Vi lever

Vi lever iaf, halvt. Leon har inte sovit bra inatt, spytt, bökat runt och varit ledsen. Jag visste precis när han skulle spy för då spottade han ut nappen och hostade till innan. Men jag fick alltid vända honom uppåt för han låg alltid på rygg och jag är livrädd att han ska kvävas av sina egna spyor (även fast det är omöjligt på barn?!) men han gjorde
Morgon runt halv 10 och då la vi oss på soffan och har legat där hela dagen. Förutom en liten drick och äpple paus. Jag drog även dammsugaren och skurade alla rum så det känns rent här. Har alla sängkläder i tvättmaskinen nu och ska tvätta upp all övrig tvätt. Den här mysiga långhelgen vi skulle ha startade inte riktigt som jag tänkt mig. Lilla älsklingen. Nu har han inte spytt sedan 7 imorse så förhoppningsvis är det över. Lös i magen är han däremot men hellre det än andra vägen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0