Ups and downs

När får man bli frisk i det här hemmet?!? Varit sjuk i 3 veckor nu typ, Leon blir aldrig bra och nu är Jocke sjuk. Allt går i en ond cirkel här hemma.
Vill känna mig normal men mest av allt vill jag ha tillbaka min son! 3 tänder är på väg upp också Iofs men just nu är han djävulen när han är hemma. Vet inte om det berott på att han varit hemma från dagis i en vecka också så han klättrar väl på väggarna lite.
Men nu sover han Iofs bättre än för några dagar sen så hoppas det är påväg att bli bra!

Igår var vi hos Tesse och Robin, en vanlig helg med andra ord! Skit tråkigt att hon bytt helg så nu är hon ledig när jag jobbar osv :( tur att hon har ganska normala tider så vi kan ses ändå för vi trivs ju så bra med dom :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0