Otur på otur

Åh hela den här helgen har bara varit skit! Skulle åkt till Sälen i lördagsmorse. Börjar morgonen 03 redan då Leon vägrar somna om! 05 spyr han och 06 spyr han igen, blev ingen Sälen för våran del då jag anade magsjuka. Nu i efterhand så tror vi inte att det var det då han fått behålla all mat och vatten och är inte dålig i magen. Då slår febern till istället, och hårt också. Nu har han äntligen somnat om lite "hårdare" för stunden annars så ligger han och garvar, pratar, skriker och yrar med andra ord. Jag vill helst inte ge Alvedon osv, bättre att kroppen själv får kämpa emot bakterierna och ibland går det ju faktiskt utan, som nu.

Men så ja imorgon så börjar Jocke jobba igen och jag är hemma med sjukt barn. Istället för i Sälen i backen och med mina tjejer. Så. Jävla. Typiskt. Nu ser jag verkligen fram emot London och när jag cia och tesse ska till hadseludden Spa(yasuragi) och få ro om oss själva lite! Börjar räkna dagar snart. Komma bort och få umgås med vänner <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0