.

Skrivit och suddat ut allting igen cirka fem gånger nu. Låter det vara så för att inte skapa mer oro inom mig själv. Har en dålig dag idag, en känslomässig dag då allt går upp och ner. Men för det mesta ner.
Saknar något i mitt liv, något som alltid funnits där men som försvunnit. Kan inte sätta fingret på vad det är.
Måste prata av mig med någon vettig person. Saknar en vettig person där man kan säga allt och inget till, kanske är det de jag saknar? Dessa dagar vill jag bara försvinna, aldrig ha existerat.
Jobbigt att må lite sämre psykiskt vissa dagar, känns som livet suger ur Malin bit för bit ibland.



Kommentarer
tesse

Komsi komsi malin så ska jag ta hand om dej ♥

2013-02-23 @ 10:50:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0