Jul 2012

Hej! Så var denna jul över! Leon fick massa fina paket och massa nya leksaker att roa sig med. En del tänker vi inte plocka fram ännu, han har så himla mycket och det får helt enkelt inte plats. Han får dom sen när vi flyttar.
Jag älskar julen just för att man umgås så mycket med familjen. Det viktigaste jag har. Det här året åkte jag på en rejäl förkylning nu precis innan jul så vi åkte aldrig hem till mormor på julafton, just för att jag inte ska smitta ner någon men nästa år så firas det med min familj <3

Igår fyllde Jocke 25år, det firades i jakan, vart en ren slump men klockan blev mycket och vi hade inga planer alls! Men det var trevligt! Idag kom Leon inte hem förräns 16 tiden. Vi njöt tillfullo här hemma, framför en film och pizza i soffan. Det som inte händer annars om inte Leon sover. Man behöver lite ensamtid ibland :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0