Urvriden disktrasa

Lite så känner jag mig, jag orkar ingenting, är så svag i kroppen och vill bara må som förut igen. Min mamma åker till Thailand imorgon, älskade mamma som jag ventilerar med om livet och hur jag känner. Som säger kloka saker och får mig att inse vad livet handlar om. Att jag ska strunta i saker som får mig att må dåligt för jag har någonting så mycket bättre i livet nu än vad jag hade förut. Vet inte vad jag skulle gjort utan min mamma i dagsläget. Bästa mamma.
Min vowwi ligger och snarkar bredvid mig, han har varit jätte ledsen idag och jag blir orolig att det är något. Kan han ha växtvärk? Jag brukar alltid killa han på magen eller benen när han ska sova men nu masserade jag mer benen, och han somnade på 2 min. Så
Tänkte att det kanske var det? Kan dom ha det nu? Eller när "börjar" det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0