Lilla hjärtat

Önskar verkligen att jag kunde ta bort det onda från Leon. Han har sovit i stort sett hela dagen sen jag skrev senast. Han orkar vara vaken i 10 min, dricker lite vatten och gråter sen somnar han igen. Han har nästan inte kissat någonting sen imorse och jag ligger och är jätte orolig. 1177 säger att det får gå Max 10 timmar och det är nog där nu. Men han dricker vatten, nyponsoppa och har fått i sig lite ersättning, varför kissar han inte? Mitt lilla lilla hjärta vad det gör ont i mig att se dig såhär. Jag känner mig så maktlös och sen blir allt värre för att Jocke är borta, man har liksom inte samma stöd och någon som säger att det är ingen fara . Tackar hans mor/far föräldrar som ringer och frågar hur det är och hur jag mår och som ger
mig lugnande tankar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0