För ett år sedan

Hade vi varit hos mormor hela helgen och grillat och ätit gott. Leon var så liten och så duktig varje gång vi var någonstans. Kom ihåg att han sov frpn typ 17 till 23, precis lagom tills vi skulle hem. Tiden flyger förbi och nu har jag en sån där känsla att jag vill pausa allt för en liten stund. Andas in allt som händer med Leon och förvara det där för alltid. Jag önskar att ja skulle kommit ihåg alla gånger jag tänkt "det här ska jag komma ihåg" men tyvärr gör man inte det. Man kommer ihåg konstiga saker, saker där allt bara var om du förstår. Men att få barn är det absolut bästa som hänt mig och det går inte att förklara kärleken samtidigt som man inte kan förneka att det tar otroligt mycket tid och att det ÄR jobbigt. Nu ska jag gå in och lägga mig bredvid världens finaste son och snusa honom lite i nacken. Pappan, vi älskar dig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0