Mot Bålsta!

Idag ska vi hem till Malin och Isak som
Köpt hus i Bålsta! Var jättelängesen jag träffade dom så det ska bli kul!
Igår hade jag en liten duracell kanin här hemma som inte gav upp förräns efter midnatt. Det resulterade i att han sov hela natten utan välling. 07.40 slog han upp sina blå och hade då sovit klart. Förstår inte hur han kan vakna vid den tiden när han somnade så sent? Barn behöver ju minst 10 timmar sömn sägs det ju, men det gäller nog inte på Leon.
Nu sover han här i soffan och det gör mig lite låst, vill fixa mig men kan inte lämna honom här.
Bär jag över han till sängen är jag rädd att han vaknar.
Mamman får snällt titta på och duscha sen helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0