Hmpf

Orkar ingenting idag, skulle börjat 6.30, kliver upp 05 och käkar frukost,
Sätter mig i soffan och somnar. Vaknar prick 06.30, i underkläder och inget smink. 20 minuter senare står jag på jobbet ombytt och stämplar in. Aldrig cyklat så fort i hela mitt liv, aldrig känt mig så ofräsch i hela mitt liv heller för de n delen. Sovit lite när ja kom hem,
Till ett tomt hem. Saknar Leon så det gör ont i hjärtat. Haft saker för mig hela veckan så har inte kunnat umgås med honom. Hela helgen är han bara min!!
För övrigt sa han Madde igår, 2 gånger. Så mamma pappa och Madde är dom 3 orden han säger för tillfället som man
Hör vad han säger. Han är helt kär i henne tror jag, blir överlycklig när hon kommer. Så fint hår att dra i och killa sig med i ansiktet, tror han försöker sno min bästa kompis.
Middag i stan idag, så jävla trött och less på allt. men hoppas jag blir på bättre humör när vi kommer in, nu måste jag ta tag i mig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0