Jobbat lite

I helgen, i fredags vart det som sagt en vinkväll och lite utgång. Träffade massa roliga människor på mp så jag vart jätte
Glad! Lördag och söndag var det jobb och lördag var en jätte viktig dag men det gick hur bra som helst iaf och jag jobbade bara 4 timmar istället för 11 - guldvärt! Igår var det ett långt pass
Som vanligt men tiden gick fort och jag jobbade över lite så var hemma till 20.30, lagom trött.
Idag ska jag träffa damerna som åker till Thailand imorgon, kan inte förstå att tiden gått så fort så att det redan är imorgon dom åker, men det är väl positivt, då är dom ju hemma snart. Kommer vara lagomt tomt här hemma tills Leons 1års dag för då kommer dom hem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0