Våren

Inatt när jag gick upp och skulle göra mat åt Leon så snöade det och det var ett vitt täcke över marken. Det var ju typsikt när det kändes som att våren äntligen var på väg. Men idag sken solen och allt har smält bort. Det känns verkligen som vår och Leon stod ute och sov i vagnen på uteplatsen där gräsmattan tillochmed kommit fram.
Mitt hår i solen dock, ångest och går inte ut utan mössan. Måste färga, jag som ska in till stan imorgon med
Mamma och handla osv. Vet inte riktigt när jag har tid till håret. På torsdag ska Leon vara med Sanela hela dagen och även sova över till fredag. Det kanske jag sagt förresten? För mig blir det iaf en slappar dag. Inga måsten och bara tänka på mig själv (är omöjligt som småbarnsförälder)
Nu ska jag busa lite med Leon och kolla hur långt fisken är tinad, blir fisk i ugn ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0