Måndag morgon

Leon ligger och sover sin förmiddagsvila men vaknar nog när som helst. Då ger vi nog oss ut i solen och går till någon lekplats kanske? Jag måste verkligen färga mitt hår då det just nu är typ lila och lite rött vid vissa ställen. Går inte ut utan mössa!
Jag är så sugen på godis och sånt, men jag ska vänta till torsdag. Då
Ska jag ha en fettis dag. Sanela som även är Leons gudmor ska nämligen ha honom torsdag morgon till fredag morgon. Det kommer gå jättebra då
Leon älskar Sanela och Han trivs jättebra med hennes familj. Så blir lite egen lyx tid för mig. Ska ut och springa lite sen ligga på soffan hela dagen och kolla pretty little liars.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0