Det går frammåt

Ställde mig på vågen imorse, kunde inte hålla mig till onsdag! Den stod på -3kg sen jag började äta bättre, alltså 13 dagar sen :). Det är kul när man ser framsteg, då blir man mer motiverad för att fortsätta när man äntligen får se resultat. Har varit dum och inte
Mätt mig ännu, men ska köpa ett måttband så jag kan se vart jag minskar, tror det är benen för ett litet mellanrum börjar kila fram!

Helgen har vi bara tagit det lungt, i lördags var vi bara hemma förutom en promenad och mathandling. Söndagen startade jag med 4,5km promenad och sen åkte vi till Leons farmor där vi blev bjudna på fika och middag. Jag unnade mig faktiskt lite fika och ris till maten då det blev thai mat. Men nu är det tillbaka till det normala igen.

När leon vaknat blir det långpromenad. Vet inte vart jag ska gå än bara? Så tråkigt med samma väg men den är bra då det är mycket uppförsbackar och lutningar.



Kommentarer
Mads

Åh vad jag saknar er <3 stora killen ....

2012-02-13 @ 13:54:35
Karoline

Hej! Har följt din blogg ett tag och har själv en liten knodd på snart ett år:)

Blir väldigt sugen på att börja köra LCHF då jag inte gått ner allt sen graviditeten.. Känns ruskigt svårt att avstå pasta, ris och potatis bara! Hur gör du? Vad äter du istället för dessa himmelrikt underbara tillbehör?



Sköt om dig!

2012-02-14 @ 11:01:10
Malin -mamma till Leon

Karoline - vad roligt att du lämnar lite spår efter dig!

Ja alltså det var inte lätt i början. Vi äter ganska mycket husmanskost och det går ju inte med LCHF. Nu tkr jag det är ganska lätt, gör jag en kycklinggryta så avstår jag från riset, spaghetti köttfärsås så äter jag köttfärsåsen och sallad till . Det är ganska enkelt när man väl kommit igång. Men visst har jag fuskat någon gång, då vi ätit borta, blivit bjudna på middag osv. Men mkt grytor osv blir det här hemma!

2012-02-16 @ 14:19:00
URL: http://mvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0