Sova lite kanske

Har precis lämnat Leon på dagis och kommit hem och landat i sängen, nerbäddad framför tvn. Det här är ganska skönt när man är Ledig nu när leon börjar på dagis. Man kan gå hem
Och sova några timmar och bara vara. När han blivit mer van vid dagis så kommer han få vara hemma med mig men han måste få komma in i det lite först.
Nu när jag har stängt på jobbet har jag och Jocke gått om varandra helt och ses bara några minuter på morgonen men när jag jobbar dag så har vi kvällarna sen!
Saknar familjen Emilia redan!!! Hon och Leon har börjat hålla handen och är så mysiga när dom dom inte slåss om leksaker haha! Från något till något helt annat, ikväll blir det Grönan med bästa kollegorna!! Middag, fem kamp och dricka lite



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0