sjuk stugan

Att det redan är 1a September? hur fort har den här sommaren gått igentligen.. Här har det varit dåligt med upddatering senaste dagarna. Leon har varit sjuk och det har varit otroligt krävande, man fick inte gå någonstans så han inte såg mig för då började han gråta. Nu har lillskrutten blivit frisk iaf men nu har jag dragit på mig vääärldens förkylning istället, jag menar, seriöst, på riktigt? först hade jag halsfluss men blev bättre då blev Leon sjuk som nu blivit bättre och då blir jag sjuk igen? ska vi smitta ner varandra hela tiden nu eller.. Leo ville iaf gå upp 5imorse men nu ligger han i soffa och ögonen åker igen hela tiden. Men han kämpar verkligen haha. Jag somnade 8 igår av ren utmattning så för mig var det inga problem att gå upp kl 5 haha. Men jag som skulle träffa lille bebis Isak idag också, men vill inte smitta honom..så himla typiskt! Vi får väl sitta inne idag som vi gjorde hela förra veckan, Leon kommer bli uttråkad och jag tycker synd om honom så en promenad får det bli iaf.


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella

Men fy vad jobbigt att vara sjuk. Krya på dig! :(

2011-09-01 @ 08:19:30
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0