regn torsdag

Det var jättekul att träffa alla andra mammor på öppna i Tisdags, barnen hade blivit så stora och lilla bella hade tillochmed lärt sig åla och tog sig fram fint! Igår så höll vi på Hela dagen med att handla och baka till dopet. Blev massa goa kanelbullar och tårtbottnarna bakar vi på Fredag så dom håller sig färska till Lördag. Är lite nervös för hur allt ska gå med Leon då han tycker det är rätt läskigt med många människor som kommer fram med stora ögon och ska hälsa, prata och busa lite. Men vi får se, hoppas han är nöjd under själva dopet bara. Jag har lite mardrömmar att jag ska snubbla och ramla inför alla med mina klackar men man tror ju alltid det värsta haha. Idag ska jag hämta ut nycklar osv vid 11 så vi måste börja röra oss typ nu men Leon sover i vagnen men måste sätta på honom mer kläder, riktigt rusk väder ute nu och jag vet inte o jag ska ta mina höststövlar eller vanlia skor. efter det har vi date med Malin och lilla isak som blivit sååå stor nu. sen vid halv 7 ska vi träffa prästen och bestämma psalmer osv, spännande!


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella

Åh vad skoj med dop. Det kommer gå sååå bra. :) Rikard vill inte döpa Isabella, men jag vill iallafall ha någon slags namngivning. Får se vad som sker på den fronten. ;)

2011-09-08 @ 19:45:09
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0