Leons dop!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans, men Leons dop vart verkligen lyckat. Han var så duktig i kyrkan och kollade runt på allt och var lugn och snäll. Alla nära och kära var där och det var så kul att vi var så himla många. Han fick så himla fina presenter och jag blir rörd över hur fina vänner vi har som Leon får växa upp med. Jag vet inte hur jag ska förklara hela dagen förutom att den var perfekt med så mycket kärlek. Efter dopet och fikat så åkte alla vänner hem till oss så drack vi och hade det superkul. Leon sov borta för första gången och det hade gått jättebra och det var skönt för oss att ligga och dra sig i sängen till 12 dagen efter. Tusen tack till alla som var med och gjorde den här dagen till den bästa på länge! <3


Kommentarer
Anonym

vad fick han för presenter?

2011-09-12 @ 13:07:33
malin - mamma till Leon 4månader

anonym- vad fick han inte? en gåstol, en hoppgunga, pengar, halsband, kläder, skor, massa leksaker, bumbino fotölj, en fotbollsdress signerad av svenska landslaget (!), hand/fötter avtrycks lera, ramar, böcker, och en massa massa mer!

2011-09-12 @ 16:57:04
URL: http://mvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0