Helgen

Så i Fredags efter fotograferingen åkte vi hem till farmor och bonusfarfar och hade en liten kräftskiva, vi 4. Och Leon förstås. jag kände nästan ingen smak eftersom jag var så himla förkyld, typiskt. Vi kom hem runt 22 kanske och gick och la oss hela familjen kort efer. Igår var vi på lite uppdrag på IKEA, ska närmligen köpa säng till Leon. Han har hitills sovit i vagnen eller i våran stora säng, men lillen börjar ta så mycket plats så tror vi alla sover bättre om han börjar sova i egen säng. Såg även en lekmatta som vi var sugna på, men det får vänta lite då vi har dopet och massa annat den här månaden. Jag skulle gått ut på kvällen igentligen då vi hade bestämt det men ingen hörde av sig om några planer, måste glömt mig på vägen, sen var klockan redan halv 2 utan ngt svar så jag tappade lusten och stannade hemma på familjemys istället. Idag ska vi åka och lämna Leons gamla säng och sen vet jag inte. Nästa vecka är det fullt upp hela veckan redan, gillar när man har planer varje dag för då känns dagarna mycket bättre och tiden går fortare. På Lördag är det dop och det är massa saker som ska fixas innan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0