Ekat tomt

Här har det inte hänt så mycket den senaste veckan, första gången på jättelänge som jag sitter vid en data nu, sitter alltid vid ipaden annars men då blir det ju så tråkiga inlägg utan bilder.. Ska försöka bli lite bättre på det här, vill ju ha någonting att gå tillbaka och läsa om Leons utveckling sen..

Iaf igår var jag i Jakobsberg med massa mammor, tror vi var 6 eller 7st, men barnvagnar haha. Var alltid någon som skulle kommentera att vi hade mammaträff eller liknande. Men det var mysigt iaf och sen blev det en promenad hem från viksjö. Jag har blivit duktig på att gå igen, så fort man kommer in i det så flyter det på men börjar man ta bussen igen så märker man hur fort och bekvämt det är så blir man lat!

Leon har blivit jätteduktig på att sitta och sitter en längre stund själv innan han ramlar åt sidan, men när han är på väg så ser man att han försöker kämpa emot så balansen börjar likna någonting nu, dukt Leon!
Ikväll ska jag hem på tacomiddag /pyjamasparty haha hemma hos Sofia med massa mammor + barn. Planen är att alla ska sova över men Leon har börjat sova så himla dåligt just nu så jag vet inte riktigt hur jag ska göra..Man vill ju inte ha barnen som väcker alla andra barn haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ser om min lilla mini huligan kan underhålla sig själv i gåstolen i några få minuter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0