Spruta och lek

Idag var vi som sagt och tog spruta på Leon, var helt säker att det var klockan 11 men det var ju såklart klockan tio. Panik och stress Malin vart det då. Leon var så duktig och klarade sig från att gråta av båda sprutorna. 8.5kg har våra fina gått upp till! Efter hade vi bestämt träff med Tesse Thilda och Emilia men Leon var mest ledsen, andra barn är ju som sagt jätte läskiga när dom låter så Leon grät så tårarna rann. Jag tycker det här är jätte jobbigt men BVC tanten sa att det bara är en fas, dom brukar vara runt 1 när den här fasen kommer men Leon var bara lite tidig. Jag hoppas verkligen det är så, för hans egna skull. Nu sover han iaf och jag tänkte lägga mig en stund jag med. För en stund sen kom jag på mig själv att jag skulle ringa Madde, men nej just ja hon är ju typ flera tusentals mil härifrån, kommer bli 2 långa månader..



Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella

Men åh, stackars pluttis. :( Hoppas det går över snart! Nu har han gått om Bella i vikt iallafall. ;) Hon vägde 8300-någonting förra veckan. ;)

2011-10-04 @ 20:06:25
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0