Måndag

Så var det måndag.. Igen. Leon ligger och tar sin första vila så jag borde gå och duscha. Men fastnar som vanligt framför alla 10000 bloggar jag läser. Idag ska vi till donken och hämta nycklar, beställa kläder och prata lite. Börjar nämligen smygjobba lite i november redan. Kommer köra skift varannan helg, alltså vara ansvarig varannan helg och se till att allt funkar. Det ska bli roligt och träffa alla igen men kommer ha ångest över att vara borta från Leon och Jocke en hel helg nästan, men jag tror det blir bäst
Såhär, mammapengen är inget att hurra över precis. Sen nu kommer man se fram emot sin lediga helg och planera in mer saker förhoppningsvis! Vid 2 ska vi vara där så jag Borde börja fixa med allt, händer alltid oväntade saker som tar tid när man har små barn. Det har man lärt sig under dom här 6 månaderna.



Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella

Men vad skoj! Hoppas det går bra att jobba sen. :)

2011-10-17 @ 13:21:21
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0