utveckling

I fredags när vi var på Bvc så hade Leon gått upp till 4270gram. Han växer så det knakar nu, han har blivit jättelång enlingt mig och skulle gissa att han växt 5cm redan, hon mätte inte längden förra gången men ska göra det på fredag när vi ska dit. Jag har aldrig några frågor eller så till henne och det känns så dumt men eftersom vi inte har några "besvär" eller något med Leon så finns det inget jag undrar över.
I helgen så har vi varit hos mormor hela helgen, vi åt middag och födelsefika där i fredags, sen i lördags så var vi där hela familjen och grillade gott och spelade "Med andra ord" som mormor fick i present. Leon var duktig och somnade till fikat och sov fram tills vi åkte hem runt 23-tiden. Så helgen har varit lugn och skön som spenderats med familjen bara.
Det är så roligt och se hur mycket Leon utvecklas för varje dag, nu har han börjat förstått att det låter från honom så han har börjat "små prata" lite, sen är han med på ett helt annat sett, tittar på en när man pratar med honom och man ser att han verkligen lyssnar. Sen sover han inte alls lika mycket på dagarna längre, om han sover så är det max 30min åt gånger, han sover lite mer innan natten istället.
Tidern går verkligen så fort och det är roligt att se hur fort det verkligen går och alla nya saker han upptäcker att han kan varje dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0