Tröttis

Just nu ligger bebis och sover. Jag ska alldeles strax gå till bussen men tänkte kasta in ett snabbt inlägg först. Leon sov sig igenom ett blöj byte och påklädnad alldeles nyss och det var likadant igår. Han måste ju vara jätte trött. Nu hör jag hur han ligger och drömmer mardrömmer så han kanske vaknar snart. Inatt vet jag inte hur många gånger han vaknade för mat med det var många iaf, har inte haft någon klocka i sovrummet så höll inte koll på tiden alls. Sen tycker jag han är lite snorig, men det är nog bara inbillning. Vi ska iaf åka mot bro och gå på öppna förskolan där idag, det är för yngre mammor tydligen så får se, men jag gillade där vi var igår och vi kommer fortsätta gå dit varje måndag. Även fast Leon är lite för liten ännu så tycker han att det är spännande med alla nya saker att titta på. Igår så log jan för andra gången, mot en lampa återigen. Mycket roligare än mamma och pappa tydligen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0