Tiden går för fort

Hej på er! skrev ett inlägg för 2 dagar sen som aldirg publicerades tydligen för blogg.se har haft något problem, jaja. Igår fyllde våran lille kille 3 veckor, kan fortfarande inte förstå att tiden går så snabbt..och han har blivit så stor min lilla pluttis. Det firade vi genom att hänga hos gammelmormor/morfar med Madde. Imorgon ska vi till Bvc och mäta och väga, ska bli spännande och se hur lång han är.
Ska alldeles strax börja gå ner till Ica viksjö och möta Tesse sen ska vi promenera vidare till Görväln och träffa massa andra mammor, ska bli rolig och hoppas Leon är på bra humör men eftersom vi har en snäll kille så ska det nog inte vara några problem.
Jocke har åkt iväg på konferans med jobbet så ikväll/inatt är jag själv hemma med Leon men det ska inte vara några problem, nu insåg jag att klockan gick jättefort helt plötsligt och måste börja röra mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0