Sjukling

Då jag har varit sjuk igen så har jag varit dålig på att uppdatera, men hade fått inflammation i Bröstet så nu har jag fått pennicillin utskrivet och hoppas på att bli bättre inom några dagar. Har varit riktigt jobbigt att ha haft 39-40 graders feber plus liten att ta hand om, men med hjälp av Mamma, vänner så har det gått helt okej. Annars så har Leon varit en snäll bebis som vanligt, och jag tycker att han blir större och större för varje dag, på tisdag blir han redan 3 veckor och usch så fort tiden går. Han är dock en stark liten kille och jätteduktig på att lyfta huvudet och byta sida och spana in vad som finns och kolla på, sanela vart rädd och sa att 2veckors bebisar ska inte beté sig såhär, haha snällt att gudmor ser posetivit på hans utveckling. Nu ligger skrutten och sover i hans vagn och Jocke är iväg och hämtar mat för idag är det hämt-söndag :) Madde och Jimmy kommer förmodligen förbi sen och gör oss sällskap..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0