Sådär!

Nu har dom varit här från PEAB och lagat våran altandörr som varit sönder hur länge som helst. Vi kunde inte öppna den men så drabbade har vi inte varit då dom ändå gjort om därute och lagt gräs osv. Nu till någon helt annat..Leon vaknade vid 4 och ville ha mat första gången så han sov alltså nästan hela natten. Han sov på mage igår och han, som de flesta bebisar verkar tycka det är jätteskönt bara för att dom helst inte ska det för risken av psd ökar. Men ända sen han föddes så har han nästan varje natt, på något vis rullat från rygg till halv magläge. Men jag gick på min magkänsla och det resulterade i en pigg mamma och nöjd Leon. Idag har vi inga planer alls som sagt så vi är nog bara hemma förutomd vanliga promenaden. Det behövs ibland de med. Sen ska jag försöka ladda över alla bilder från kamerorna idag också så slänger in lite bilder sen :)


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Nämen vad skoj, jag visste inte att du var "du" eller vad man säger haha.



Ja, det kanske var det. Vi får fortsätta massera våra små och se hur dom reagerar. :) Superskönt när man får en bra natts sömn tycker jag. Går nätterna bra i övrigt då? :)

2011-05-25 @ 21:23:36
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0