Lilla hjärtat

Leon har blivit förkyld, jag hade alltså rätt för några dagar sen. Han är rosslig, nyser så det flyger snor och hostar så han blir ledsen ibland. han vill absolut ligga själv utan ska vara nära hela tiden. Vad gör jag nu? Känner mig så maktlös och han tittar på mig som han tänker "varför tar du inte bort det onda" mitt lilla hjärta. Vad har ni gjort när era små är sjuka? Har inte tagit temp ännu då han sover men hoppas verkligen han inte får feber. Då måste man väl åka in och kolla så det inte är något allvarligt? Jag har inte ätit frukost ännu och vet inte hur den här dagen kommer gå men vi hoppas på det bästa. Är lillen samma imorgon så stannar jag hemma, typiskt att sånt händer när man planerar något.


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma

usch, hoppas han kryar på sig snart! det svider i mammahjärtat när dom små inte mår bra!



trevlig helg, kram

2011-05-27 @ 12:02:17
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0