Leon.

Igår på Bvc så var han jätteduktig. Han är nu 55cm lång och väger 4620gram, börjar bli en stor kille nu! Efter det så mötte vi Sara och Benji i jakan för lunch och lite jakan häng.. Senare mötte vi upp lite mer folk och satte oss på Waynes i jakan. Jocke gick av i Jakan för vi skulle äta middag ute och det blev grekisk mat med en grinig liten kille i famnen. Vet inte vad det var med honom sen igår kväll men han var absoslut inte som han brukar vara. Madde och Jimmy kom över för vi skulle spela spel och umgås lite och jag tänkte ta ett glas vin. Men riktigt så blev det inte. Leon var nog så övertrött så han inte visste vad han skulle ta sig till, men så fort han somnade och jag le ner honom så började han stor gråta från ingenstans och så höll det på i några timmar. Får hoppas på att det bara vara för igår för nu ligger skrutten och sover och har gjort det i lite mer än 2 timmar.
Känns som en riktig söndag idag, Bebis sover och Jocke sover fortfarande och klockan är snart 15. Har ångest över att sitta inne en hel dag när det är såhär fint väder. Nu ska jag duscha och sen väcka Leon, som fortfarande har på sig sin pyjamas eftersom han i stort sett sovit hela morgonen/dagen.


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Oj, fastnar på rumpan? Nä det har vi inte varit med om. Men då förstår jag att ni inte gillar Pampers. Vi gillade Libero först men nu sitter dom inte alls bra på Isabella så vi kör på Pampers vi. :)

2011-05-22 @ 20:33:52
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0