Jakobsberg

Idag efter vi varit och hälsat på hos Faster som jag kallat henne i alla år så åkte jag och Leons mormor till Jakobsberg. Hon ville klippa sig men det fanns ingen tid, sen spanade vi på lite kläder och både jag och Leon blev lite bortskämda. Jag fick en långklänning, det är verkligen inte jag och jag brukar tycka att det inte är fint. Men den var så fin på henne på bilden (såklart) så jag var tvungen att köpa/få den. Efter lite spanande så blev det en middag på Thaien och det är så himla god mat där! Smakar precis som i Thailand. Jag hann precis äta upp innan Leon slog upp sina blå och var vrål hungrig på en gång, hans blöja var självklart tvungen att bytas och han var så sur för att han inte fick mat på en gång, lilla matvraket!

Imorgon fyller bonus farfar år så vi ska dit på lite kalas på kvällen. Sen på Lördag ska jag träffa tjejerna..hur det nu kommer gå. Får abstinens efter busungen på en gång när jag inte har honom. Ibland är jag tillochmed sugen på att väcka honom när han sovit för länge..enligt mig dåra. Men självklart gör jag inte det. Så det ska bli spännande och se hur många timmar jag klarar av utan min lilla.


  Liten Leon <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0