I´ll show you everything

Inatt har prinsen sovit bra, vi började redan vid 20 idag och låg och mös och tittade lite på tv, sen var det mat vid 21 sen kommer jag ihåg att jag hörde desperate sen somnade jag där någon gång. Så jag vet inte riktigt när Leon somnade men han tröttnade väl på att ligga och prata med sig själv efter ett tag. Sen hade jag ingen klocka i sovrummet under natten så vet inte riktigt vad klockan var när han ville ha mat och det var ganska skönt att slippa behöva tänka "åh är den bara 02" eller så.
Sen gjorde vi våran morgon vid 8 tiden ungefär. När jamasen skulle av så fick han ligga naken ett tag sen när jag satt på han sina kläder lite halvt så spydde han och kissade ner sig själv, Så då fick han bada och det är ju roligt. Han somnade sen på handduken i badrummet, var nog ganska trött sen var tvättmaskinen på så han gillade väl ljudet av den. När han vaknade hande han ju såklart bajsat ner både handduken och sig själv. Men nu ligger liten och sover och jag ska nog passa på att duscha för det  är inte ofta han sover på dagarna längre.
Tänk att imorgon blir lilla skrutten redan en månad så nästa vecka ska vi börja på öppna förskolan med Sara och Benj och förhoppningsvis Tesse och Emilia!


 

 Jag ska ge dig allt och lite till..



Kommentarer
Anonym

Åh, mormors gull. Nu har jag Leon abstinens!!

2011-05-18 @ 14:10:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0