Hjärta.

Idag har både jag och Leon varit trötta, han ville inte sova igår och jag kämpade från 21 till 01 ungefär. Då var han så trött att han somnade så fort jag tog upp honom i famnen. Förstår inte varför han verkligen ska kämpa och vara vaken även fast han är så trött, mammas hjärtta. Såvi gick upp vid 7 men somnade om vid 8.30 och sov till 11 i soffan. Nu har han slocknat igen men när han tappar nappen så vaknar han alltid förutom då han verkligen är trött. På fredag så blir han en månad redan, och då ska vi som sagt till Bvc igen. Gillar inte att det är så dåligt väder ute, man får ingen lust att gå ut och gå då och jag son kände att jag kommit igång med allt. Dock så väger jag mindre än vid inkrivnigen så det är positivt :) Måste även göra om min fula och tråkiga blogg, men jag är verkligen inte duktig på sånt där så vi får se hur det blir med det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0