Fredag 13e

Sådär nu har Leon somnat igen och jag kan passa på att göra det jag behöver göra så som att duscha, äta osv.
Man måste verkligen anpassa sig helt efter honom och om han sover eller är vaken, och när han somnat så gäller det att göra allt i raket fart för antingen kan han sova i timmar eller i 20 minuter, som att spela på lotto med andra ord. Igår var jag ute och gick med Sara och Benjamin hela dagen kändes det som, vi åkte hemifrån halv elva och var hemma till halv 5 igen, så nu har jag varit duktig och gått långa promenader 2 dagar i rad.
Sen igår kväll var en rätt så jobbig kväll/natt, jag vet inte om stackarn hade ont i magen eller någonting men han bara grät och grät och var jätteledsen. Han låg helt lugn i Jockes knä och började STOR gråta från ingentstans och både jag och J såg ut som två frågetecken. Det gjorde ganska ont i mamma hjärtat, speciellt när han gråter så det kommer tårar. Sen var det som han var hungrig hela tiden men vid 2 tiden någon gång så somnade vi båda på soffan, helt utslagna eftersom han hade varit ledsen tillochfrån sen klockan 21. Nu börjar han låta som en liten gris innifrån sovrummet så nu har säkert lilla trollet vaknat.


Idag fyller även min fina mormor och Leons gammelmormor år, hurra hurra hurra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0