.

Igår så hängde vi bara här hemma. "Moster" Madde kom förbi och var med oss hela dagen. Vi tog promenad bort till affären och köpte glass och lilleman somnade i vagnen på väg dit så han fick sova inne och vi satte oss på baksidan och kollade på när dom la gräsmattan utanför. Leon sov nog i 3-4 timmar så jag fick lite "egen tid" med Madde.

Idag ska vi åka och hälsa på min morfars syster. Ska vara där vid 12 så jag borde nog sätta fart snart då Leon måste äta innan annars blir han grinig när vi precis kommit dit. Nu börjar lilleman säga ifrån så det blev ett kort inlägg.



Kommentarer
i min lilla lilla värld

Nä men vilken liten en. Sååå söt. Längtar bara mer efter minibebis när jag ser såna bilder =)

2011-05-26 @ 12:37:26
URL: http://saratilling.se
Mads

Åååh vad liten han var där... Sluta väx unge :p vi hade det så mysigt :D

2011-05-26 @ 19:47:37
felicia - 19 år och mamma

tänkte säga som ovanstående.. va liten han är =) såå söt :)

2011-05-26 @ 19:50:43
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0