En hel månad..

Igår så var Vickan, Sanela Lisa och Malin.a här och mös lite med bebis..jag fick ett halvt migrän anfall och det var verkligen jobbigt då jag inte kunde koncentrera mig på något. Tur att man har en sån snäll liten kille som är lugn och fin. Malin börjar bli stor nu och det är nästan bara 2 månader kvar och det ska bli så roligt när hon får sin lilla bebis så man har ännu en till och prata barn, blöjor och ammning om.
Igår hade jag och Jocke 17 månader så han kom hem med rosor och choklad och tjejerna blev nog lite avis, världens bästa.
Nu ligger Leon bredvid mig i soffan och pratar med filten och försöker fånga min uppmärksamhet, det låter så gulligt när han "hittar orden" och förstår att det kan komma ljud ifrån honom. Undrar verkligen vad som händer inne i hans lilla hjärna. Ingen har väl missat att han även blir en hel månad idag? Grattis på månadsdagen fina älskade du..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0