Babymassage

Idag var vi på öppna förskolan i bro och där fick vi lära oss lite baby massage. Det var så mysigt med musiken, tända ljus och alla småttingar där inne. Leon var näst yngst vilket jag inte trodde han skulle vara men det var en pytteliten tjej där som var så himla liten och söt. Leon uppskatta nog iaf massagen men efter ett litet tag så ville han upp i famnen och passade på att kissa ner både mamma,rummet och handduken. Men dit kommer vi iaf fortsätta gå varje tisdag då både jag och Sara älskade "fröknarna" som var där och det var trevligt att prata med dom andra tjejerna om allt man pratar om som småbarns förälder, sen var alla i våran ålder också. Just nu ligger våran lilla mini huliganoch sover i soffan bredvid mig. Imorgon har vi inga planer alls så vi blir nog bara hemma och myser imorgon. Madde om du läser så ring imorgon när du vaknar!


Kommentarer
Mads

Aa en rackarns tur för dig att jag läste det där annars hade jag typ blivit lack. Har jag inte ringt innan tolv får du gärna ringa l väcka mig :p

2011-05-25 @ 00:41:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0