hjärta.

Har redan gått in i vecka 35, veckor går fort nu så snart är jag inne i v. 36. Snart är prinsen här, kanske tidigare än vad vi trott men bara han mår bra och kommer ut frisk så spelar ingenting annat roll. Mitt lilla hjärta.
Ska in till danderyd imorgon för att ta massa prover och kolla så han har det bra, men det kommer gå bra. Bara jag som får massa tankar som vanligt. Men det är väl ganska normalt att bli lite orolig när det gäller ens barn antar jag. Sen måste man få fundera och tänka lite på sånna saker, det har en vis person lärt mig. Men nu längtar jag verkligen tills den dagen man får se vem det är som bott i min mage i 9 långa månader och jag vet att jag inte är ensam om att känna så.
En annan rolig sak jag inte kan sluta tjata om är att vi flyttar på fredag. Hela helgen har vi spenderat hemma hos jocke och packat ihop hans rum. Slängt 4 sopsäckar med skit han hade, värre än mig tillochmed.



Snart kommer mix och Lisa hem, så sjukt att dom redan varit borta i 2månader, har nyss pratat lite med Mix och dom verkar haft det mer än bra därborta. 1 april kommer Nea hem från usa, då är alla tjejer hemma och ni kan planera en baby shower för mig? bra då säger vi så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0