Vällingby

Idag kom Leons mormor hit vid runt 11 (känns fortfarande lite konstigt att hon är mormor!) så jag kunde hoppa in i duschen och göra mig klar. Sen åkte vi till Vällingby och spenderade dagen där. Leon fick lite nya sommar kläder och jag köpte lite småsaker. Vi var hemma runt halv 3 igen och då hAr jag rensat lite bland hans kläder. Han har växt ur så mycket fint snart och då slår verkligheten till och man inser att han växer så fort. Jag har även upptäckt att han börjar få skorv, det synns inte ännu men han börjar bli lite torr, går det att hindra eller är det för sent nu när det börjar? Jag vet att ni är en del morsor som läser så kom med lite tips till en vilsen mamma. Annars har det varit en skön dag. Inte för varmt utan sådär lagom. Älskar att sommaren är här nu och snart fyller jag år. Ska nog inte göra något speciellt alls, 21 känns inget att fira och sen är det precis runt midsommar och då åker väl ändå dom flesta bort. Vi har inga dierekta planer det här året men någonting måste man väl hitta på när det är Leons första. Inte för att han förstår så mycket nu men ändå. På söndag blir han redan 2 månader och ut exkl. gen går fort. Nu behöver man nästan inte stödja hans huvud och han får träna på att ligga på magen och lyfta huvudet varje dag, duktiga killen! Han har även börjat le mycket oftare och nu väntar vi bara på att skrattet ska komma.


Kommentarer
Anonym

ha lite olivolja på :)

2011-06-13 @ 17:02:02
Malin - mamma till Leon

Men hjälper det verkligen? Har hört att det kan bli värre om man tar det nu. Tänkte köpa borega krämen på Apoteket och se om det hjälper

2011-06-13 @ 17:10:51
URL: http://mvn.blogg.se/
johanna mamma till celine

haha nu går de :) okej gör det, sen så måste du berätta för mig om de normalt eller nått skumt :) du, vi måste ju ses nåndag! :D

2011-06-13 @ 20:38:21
URL: http://thelifebyjohanna.blogspot.com
felicia - 19 år och mamma

vi har inte haft några vidare rutiner tidigare.. och det måste man nog ha när man har en liten.. det har resulterat i mycket övertrötthet.. men nu ska det bli ändring!

2011-06-14 @ 14:14:03
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0