sommar

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det blir lite så när Jocke är lång ledig också.
Den här helgen har varit riktigt skön, känns verkligen att det är sommar nu och det kan inte bara vara jag som tycker det är skönt. Jag kommer inte ihåg va vi gjort alla dagar, i lördags var vi hos mormor och åt grillat medans Jocke var på summerburst och det var så himla gott. Godaste grillningen i år tror jag.
I söndags träffade vi Robin och Tesse och grillade även då, fast med engångsgrill, men det blev lyckat faktiskt. Leon är fortfarande rosslig i halsen och ibland är han extremt rosslig. Jag fick för mig att han skulle träffa barnläkaren på Bvc nu på Torsdag men det var inte förrän i Juli, så ska prata med henne idag när jag ska dit och kolla vikten och det vanliga. Måste finnas något som man kan göra för att få bort det där. Annars så har vi inte så mycket planerat, Jocke ska iväg med jobbet idag igen och kommer hem imorgon så jag blir ensam med Leon idag men det är inga problem. Just nu ligger han och pratar med Nalle puh, Tiger och Nasse i hans baby gym och gud vad han pratar ibland. Idag blir lilla älsklingen 7 veckor och det går så himla fort, mammas älskling. Kan inte förstå hur mycket man kan älska en person..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0