öppna förskolan

Idag tog jag inte lika lång sovmorgon som igår, henmet behövdes städas och tvätten beövde fixas så jag gick upp vid 8 tiden men Leon fortsatte sova och jag hör nu hur han börjar vakna till. Ett tag ville jag gå in och väcka honom för att pussas och kramas lite, han är så mysig när han precis vaknat. Sen det där smilet han får när han ser mig får en att bli så himla glad. Nu har jag iaf plockat undan det som går här hemma, väntar på tumlaren ska bli klar jag ka fixa det sista. Sen när Leon vaknar tänkte jag dra dammsugaren lite. Vi ska ha födelsedagsfika här imorgon för jag fyller år, tror dock inte vi blir många då mamma osv landar runt 18.30. Men så blir det ibland, i min släkt är vi experter på att säga att vi firar i efterhand men sen blir det inte av. Om det blir av så är det månader efter ens födelsedag haha. Idag ska vi iväg till Bro på öppna förskolan med dom andra tjejerna. det är så skönt att vi bara är 3-4 st som går där. Man hinner liksom prata mer och man känner att det inte är uppdelningar osv, sånt gillar vi! Nu ska jag mysa lite med min fina son.


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Ja jag vill jättegärna gå på en sådan kurs. Är ju verkligen något som alla behöver gå. Har ni pratat mer om det? Vad gjorde ni idag på öppnis? Isabella och jag ville sååå gärna komma, men hon är sjuk just nu. :( Hoppas ni hade trevligt ändå utan oss hahaha ;)

2011-06-21 @ 19:19:23
URL: http://saaanna.blogg.se/
Natalie

Vart ligger den öppna förskolan ? :)vore roligt att gå ditt:D

2011-06-21 @ 19:43:41
Malin - mamma till Leon

den öppna förskolan ligger i Bro och på tisdagar när vi går är det då för unga mammor :)

2011-06-22 @ 08:33:00
URL: http://mvn.blogg.se/
Natalie

Okej:D vad är adressen ? :)

2011-06-22 @ 22:12:44
Malin - mamma till Leon

oj det vet jag inte, ligger 3-4 min gångväg från stationen iaf, man går vänster när man kommit upp från ststionen och följer vägen bara :)

2011-06-23 @ 08:53:12
URL: http://mvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0