inge syskon här inte

igår var vi på öppna förskolan i Bro med Sara och Benji. Keiza var där med kevin som är äldst på hela 7månader, sen var Sanna där med lilla Bella som är lika gammal som Benji. Leon lyckas alltid vara minst när vi hänger med andra mammor men snart så är han inte minstingen längre när Malin och Putte får sin lilla bebis. Vi gickigenom lite försa hjälpen och sånt och skulle ha baby massage men alla bebisar sa ifrån så det blen en kort massage bara. Efter Bro så åkte jag hem till mammsen i kallhäll och gjorde slingor på henne och drog igenom mitt hår lite snabbt, det ser solblekt ut nu men måste gå till frisören och klippa och fräscha till det, jätte slitet har det blivit. Nu på morgonen har jag varit och satt in en p-stav då vi inte planerar ett syskon till Leon på 2 år iaf så det känns skönt att ha det gjort. Var livrädd för den där kanylen men det kändes knappt, bränner nu efter men jag är bara rädd för att staven ska glida ur, men det är nog ingen fara. Vädret är inge bra alls här och tror inte det kommer bli bättre så vi blir nog hemma idag bara. Nu ska jag passa på att sova lite då det blev en tidig morgon, Leon och jag brukar gå upp vid 10 tiden annars, riktigt bortskämd är jag med en snäll bebis som sover hela nätterna från c.a 22.30 och vaknar runt 5- 6 för mat sen somnar om och sover ända till 10!


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella!

men va, när hade ni första hjälpen? efter att jag gått eller? fan vad surt isåfall! :(



och gud vad skönt att sova så länge. här är det morgon mellan 5-7 haha!

2011-06-16 @ 09:10:38
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0