Hej igen!

Sådär då mina vänner nu har jag lite saker att skriva om och ber om ursäkt för dåligt skrivande. Men vi har vart iväg hela dagarna sen har man inte tiden när man kommer hem för då tar Leon upp all tid.
Men vi kan börja med morsdag. Jag var på brunch hos Leons gudmor med alla andra tjejer för att fira henne lite i efterskott, var väldigt trevligt och tjejerna hade varit ute kvällen innan så alla var lite trötta efter gårdagen. Vi fick jättegoda räkmackor sen åt vi ginos, sen ostbricka och det var längesedan jag åt så mycket som jag gjorde där. Leon var en liten tröttis och sov nästan hela tiden, man vill inte väcka dom när dom är så små heller så han fick sova. När jag kom hem runt 18 så stod det 3 röda rosor på bordet, en av mina favorit filmer, choklad och ett kuvert. i Kuvertet låg en bild på Jocke och Leon som var jättefin sen stod det "Du är världen bästa mamma och vi älskar dig, Joakim & Leon" Tyckte det var väldigt fint gjort.

Sen i Måndags så skulle vi gått på öppna förskolan i Jakan men eftersom Leon fortfarande hostar och nyser lite så skippade vi det och mötte upp Nicole och Sara en liten snabbis i Jakan för fika.
Igår skulle vi till Bro igen där vi trivdes så mycket förra veckan men vi skippade det med, jag vill inte att Leon smittar ner dom andra barnen sen ska man inte massera dom när dom är sjuka, då kan man "framkalla" att dom blir ännu mer sjuka. Så vi åkte till Centrum och bytte lite kläder och åt middag hemma hos Malin A istället. Hon börjar bli stor nu och snart är det inte långt kvar, jag undrar verkligen vad det är för en liten där inne, ska bli så spännande!

Nu ligger Leon och sover och jag tänkte passa på att äta frukost innan trollen vaknar, idag kommer mamma hit en stund och pussar lite på Leon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0