Första gången

Jag tänkte på en sak igår, allt Leon gör nu är första gången han gör det. Allting måste ju vara så spännande för honom nu när han börjar förstå saker lite bättre. Nu är han inte bara en grönsak som mina vänner säger. Nu måste man ta vara på allt för allting händer så snabbt. Kommer knappt ihåg tiden efter förlossningen, och det känns så tråkigt. Fina underbara Leon. Ibland så slår tanken till och jag får världens glädjerus genom kroppen. Jag har världens finaste lilla kille, att jag och Jocke lyckats med någonting så fint. Det går inte ens att beskriva kärleken till ens barn. Ni mammor vet vad jag menar, det är så himla underbart. Nu ligger Leon och sover sen någon timme tillbaka. Jag vill hitta på något idag, gillar inte att bara hänga hemma. Pappan mår lite dåligt idag tror jag, så han blir säkert hemma. Nu ska jag ringa Madde men hon mår väl lika dåligt hon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0