?

Idag har jag umgåtts med Madde och killarna i viksjö. Det har varit en givande dag och det var skönt att träffa folk man inte ser varje dag. Med tanke på det tänkte jag på när vi hyrde en stuga på Djurö, hur små vi faktiskt var och att det redan har gått 5år? Jag minns den som 2 år sen kanske men vi var så små. Leon var på bra humör iaf så det var skönt att inte ha en kinkig bebis. Dom senaste dagarna har han fått in som en rutin att somna runt halv 11 eller 11 och sover nästan hela natten, lyx för mig och jocke med andra ord. vore skönt om man kunde somna när han somnar men jag börjar blir trött vid den här tiden vilket kan vara lite jobbigt. Nu ska jag inta sängen och koppla bort mitt dåliga humör, jag tänker inte lägga energi på något som drar ner mitt humör för det är inte värt det. lite upp till bevis känner jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0