Dop?

Jag har tänkt mycket på det här med dop dom senaste dagarna, Är vi för sent ute om man ska ha det i början på Aug? Med alla inbjudningskort osv? vill inte vänta tills nästa år och sen vill man ju gärna ha det på sommaren då det är en mycket bättre tid att ha dop. Jag måste ringa till kyrkan idag och kolla hur det ser ut och kolla upp allting. Leons gudmor är nämligen inte döpt och då har jag hört att hon måste döpas innan? någon som vet och har koll? Han växer så det knakar nu och man ser skillnad på några dagar bara. Han är så himla duktig och kan lyfta nacken när han ligger ner och kolla rakt fram en bra stund, våran finaste. Nu ligger skruttisen och sover i vagnen, han har börjat sova där på nätterna då han älskar sin vagn, han vaknar inte när man lägger ner honom för oftast (eller som senaste) nätterna har han somnat på mitt bröst runt 22.30 så lägger jag ner honom där, sen vaknar han tidigast 4 och vill ha mat. Så jag har börjat få ganska mycket sömn vilket märks på en själv då jag är piggare och gladare.
Hur gör ni med era bebisar? när började ni med rutiner osv?

Idag kommer Sara och Benji över och håller oss sällskap. Tänk att det redan är Torsdag, kändes som det var helg nyss. Ha en fin dag. Kram!!


 jag älskar dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0