det är ingen vanlig dag

Nej för det är morbror Calles födelsedag hurra hurra hurraaaaa. 26 år och bara 4år kvar till 30 Herregud börjar vi bli så gammla? jag minns när du fyllde 18, jag tyckte att du var så stor. Även fast jag kände mig såååå stor som precis skulle bli tonåring. Tiden har verkligen vingar som en klok elmhammar sa, (nej Nea, inte du). Leon tog en rejäl sovmorgon idag och sov ändå fram till kvart i tolv. Då åt mamman frukost och Leon tittade på och skrattade åt min tallrik med potatissallad och kalkon. Mjölk skare va, sa han. Nej det gjorde han inte såklart, men han tänkte det. Sen fick busungen bada vilket han älskade idag, lågoch sprattlade, pratade, skrek näsan av lycka när han fick komma ner i baljan, det är en 50/50 det där med badet, vissa gånger hatar han det. Men nu förstod han att det inte var okej att gå runt och vara smutsig. Efter bajsfesten igår så var ett bad ganska behövligt. Idag ska vi nog träffa Sara och Beeeenjamin sen kanske jag går över till Leons gammelmormor en sväng, var så längesen sist nu. Jag har även tagit fram lax som blir middag ikväll, med färskpotatis och massa gott. Men nu ska jag göra mig iordning så vi kommer iväg..Leon har slocknat igen, det var jobbigt att bada.


Kommentarer
Nea

Haha vem säger så då? Sånna visdomsord är då ingen som säger till mig!

2011-06-21 @ 12:40:23
Malin - mamma till Leon

din mamma sa det, när jag skrev att tiden går så fort med Leon :) haha

2011-06-21 @ 19:07:34
URL: http://mvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0