bra dag

idag har jag varit i Sollentuna C med vickan, sandra och madde. Vi kikade runt lite och Leon fick ett par nya byxor i 2månaders present! Efter åkte vi hem till mig och hade köpt med oss lite jordgubbar och mös och tittade på film. Pappan kom hem från båten runt 8 och var helt dygnsur eftr att ha gått i regnetl vilket tråkigt väder vi har haft med andra ord. Nu har jag försökt få Leon och somna sen tjejerna åkte hem men det har inte gått så bra, Han sov under hela tiden i Sollentuna plus lite här hemma, men nu hoppas jag att han sover för natten, lilla busungen. Jag spricker nästan av kärlek till den lilla krabbaten. När jag hämtar in honom till min och jockes säng för morgonmys och mat och han ser mig och ger ifrån sig världens leéende får mig att smälta till max, kärleken till ens barn går bara inte att beskriva. Tanke på helt annat, någon som vet hur man får fältet där texten är till själva inlägget att bli bredare? tycker min ser ihoptryckt och tråkig ut, så hjälp mig nu ni som är kunniga i det här området..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0