21 år ung

gud vad jag inte gillar att skriva här via ipaden, men datan känns jobbig att dra igång, kan inte lägga in bilder när jag bloggar härifrån, sen måste jag ändra saker en miljon gånger och kolla igenom texten tre gånger. Vilket i-landsproblen jag har. Idag är det min födelsedag men allt känns bara fel, kan inte fira med mina vänner förräns efter peace and love och då känner jag att jag lika gärna kan skippa det. Hade inte min familj och madde kommit hit ikväll hade jag förmdodligen velat dra täcket över huvudet idag. Men jag har ju mina egna underbara familj, men födelsedagar ska man göra till något speciellt och vara samlad med nära och kära, eller? Leon ska få dom bästa födelsedagarna som han kommer skryta om bland sina vänner. Snart ska jag och madde åka till mormor och fika så hon får träffa Leon lite, men nu har mini vaknat så jag ska klä på han fin kläder och mysa, nu hoppas vi att han inte spyr ner allt sen! Hoppas ni har en underbar dag mina fina.


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Vart var den utbildningen då? Jag är lätt på det! :)



Haha okej. Kan du förstå att om några månader kommer våra små också kunna delta i lekandet. Nu är det väl mest bara kolla på liksom om man inte väljer att sova då haha. ;)



Ja usch, det är verkligen inte kul när ens lilla är sjuk. Inte när andra små heller för den delen. Förstår inte ens varför det finns sjukdomar. :( Jag vet inte ens vad reflux är direkt, inte när det har något samband med urinvägarna iallafall. Men jag hoppas det inte är något sådant utan att hon bara lyckats dra på sig en urinvägsinfektion av någon anledning. Men snart försvinner det förhoppningsvis. :)

2011-06-22 @ 20:59:27
URL: http://saaanna.blogg.se/
Sanna - Mamma till Isabella!

Och stort grattis på födelsedagen!! Hoppas du haft en jättebra dag. :) KRAM

2011-06-22 @ 20:59:55
URL: http://saaanna.blogg.se/
helejn

jag tycker också att det är så himla viktigt att bli firad rejält på sin födelsedag. det ska ju vara den bästa dagen på året, ja om man räknar bort leons födelsedag fusk ju. blä för folk som inte fattar det! kram på dig <3

2011-06-24 @ 14:26:02
URL: http://helejn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0