1a Juni 2011

Det är redan Juni, gud så fort tiden går när man har barn. Även dom dagarna jag bara är hemma och inte gör så mycket så går tiden otroligt fort. Helt plötsligt är klockan åtta och vi sitter i soffan och kollar på tv så tänker man att ännu en dag har passerat.
Idag har jag haft en liten pratkvarn här hemma, här imorse pratade han för fulla muggar och hade massor att berätta. Nu har jag en liten nakenfis på golvet som ligger och snackar med allt möjligt och vill ha svar på det han säger. Är ju otroligt varmt ute idag så kan tänka mig att det är väldigt skönt för honom att lufta lite.
Jag har suttit ute i solen och han har legat i vagnen och sovit fram tills nu, nu börjar han bli hungrig så jag får avrunda det här inlägget nu men har en bok ni måste läsa som jag tänkte tipsa er om sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0