Sova borta

Igår så sov jag och Leon över hos Leons gudmor, vi var där på eftermiddagen/kvällen sen vart det så sent så vi stannde över natten. Leon var lite bråkig och kinkig på dagen som jag skrev men somnade runt 23 någongång. Han var så duktig och sov fram till 7.00, men jag vaknade typ varannan timme under natten för jag vart nojig. Vagnen stod ute vid köket nästan så jag kunde inte höra hans andetag. Kommer det där någonsin försvinna? Idag gick han in på dag 3 av bajs fria dagar. Jag har gått och blivit orolig och gjort allt för att hjälpa, sprungit och tittat utifall det kanske kommit lite bara. Men sen när farmorn kom hit så vart det bajs fest. Jag pussades, kramades, och vart såååå himla glad över att han äntligen fick ut något. Säger som många föräldrar - trodde aldrig jag skulle bli så glad över bajs. Men så blir det när man har små. Dopet är bokat och 95%klart, dopkort och lite annat som ska fixas bara, känns skönt att man tog tag i det verkligen så att det händer någonting men oj vad jag och sväris satt och planerade, ritade, diskuterade hundra olika ideér, typsnitt, material och gud vet vad. Men jag tror det blir lättast att beställa till slut, har hittat en bra hemsida nu med jättefinakort som J ska få se. Nu ska jag krypa ner i sängen innan ögonen går i kors här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0